Wednesday 3 February 2016

TEMPAT JATUH LAGI DIKENANG



Assalammualaikum wbt....

Lama dah tak bersiaran...ada kengkawan sudi singgah blog aku ni semasa ketiadaan aku...terima kasih aku ucapkan...ada jugak kengkawan tanya mana menghilang...terima kasih pada yang prihatin....sebenarnya...aku  tak menghilang membawa diri..tapi menghilang dalam kesibukan kerja...sekarang aku gigih berkampung kat opis orang...selama sebulan...opis ni..bukan tempat asing bagi aku...bangunan yang sama aku pernah berkhidmat....cuma jodoh tak panjang kat situ...dalam kesibukan bekerja sempat jugak lah aku menjenguk kengkawan lama di situ....bertanya kabar...ramai yang tegur....aku dah kurus...hahahaah...berbunga hati aku....sepanjang aku berkampung di sini...aku tidak punya masa untuk menghapdet blog...nak menjenguk kengkawan pun belum ada kesempatan...hujung minggu aku memang berehat secukupnya..sesungguhnya aku tersangat letih semasa berkampung di sini...otak dan fizikal aku memang umpama diperah-perah....sampai  rumah memang melepet...so aku mintak maaf banyak-banyak pada kengkawan semua...tunggu ye...nanti aku datang jenguk korang...kena amik masa sikit...itu je yang mampu aku coretkan kali ni...coretkan?? Hahahahaah...belasah jer la....korang semua jaga diri yerr...








17 comments:

  1. semoga dipermudahkan segala urusan deanna. cantik template blog deanna.

    ReplyDelete
  2. Tapi mummy rasa ni pun memang tgh musium sibuk kot..sbb mummy pun sama..hehhe :D

    ReplyDelete
  3. Selamat bekerja.. Kegigihan anda... kebanggaan anda... keh keh keh...

    ReplyDelete
  4. Yang penting...kalau jatuh mesti bangkit balik naaa Deanna

    ReplyDelete
  5. Part yang paling best bila orang tegur kita dah kurus. Kan? Heheh.

    http://angellovesoldier.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. sibuk bekerja, patutlah makin kurus.jaga diri ye DM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yesss, saya pun nak pesan benda yg sama. Take the greatest care of urself!

      Delete
  7. patut bau kari...hihihi....apa khabar diana

    ReplyDelete
  8. Assalamu'alaikum, Sis D.
    Sorry lama tak datang menjengah. Lepas ni ada kena berkampunf kat mana2 lagi tak? ;)

    ReplyDelete
  9. hujan batu di tempat orang hujan emas di tempat sendiri..tak apa teruskan kerjaya ya

    ReplyDelete
  10. bangunan tu!!!! kenangan...tempat keje JM dulu...adus!!! pesal kita x pernah jumpa eh....jeng jeng jeng

    ReplyDelete
  11. ni kes jatuh tangga ke jatuh hati ehehehe

    ReplyDelete
  12. Pertama kali saya lihat blog ini saya tertarik dan tertanya tanya mungkinkah anda orang Sabah atau Sarawak sebab saya pernah bertugas disana...dan blog templete anda sememangnya cukup cantik...
    InshaAllah saya akan berkunjung lagi sebab sya dh jdi frend awak...tkasih

    ReplyDelete
  13. semoga dipermudahkan buat kak d

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...