Friday 6 March 2015

DOWNTOWN PUTRAJAYA


Assalammualaikum wbt....

Sambungan dari makan-makan di Sofina Seafood dalam entry aku yang lepas...ktorang pon meneruskan misi berjalan-jalan di sekitar putrajaya ni...keluar dari kedai makan tu...dalam kul 10.45 malam....destinasi seterusnya meronda-ronda untuk buang masa sambil menungg detik 12 malam...kenapa mesti 12 makan??? nanti aku citer kan yerr....heheheheh



Asalnya nak melepak la kejap kat dataran Masjid Putra tu kan..coz memalam memang ramai kat situ....lebih-lebih lagi time cuti kan...pastu ktorang pon lalu laa jalan kat depan kompleks JPM...sekali tengok....ya Allah....jem gilerrrrrr....depan kompleks pon dah jem...huhuhuhhu...ramai betul orang masa tu..dah macam ada pesta pulak kat situ....orang parking kete kiri kanan...tak sanggup aku...huhuhuh







Akhirnya jam 11.15 ktorang berjaya melalui detik jemm tersebut...so batalkan aje niat nak melepak disitu....pastu ktorang pusing kat ayer@8....aku tak pernah pegi lagi kat situ...sempat jugak laa aku snap gambar.....




Setelah penat memusing ktorang pon nak pusing lagi kat dataran maybank...tapi macam malas pulak aku nak turun...pastu ktorang lalu kat masjid besi....tengok ada ramai orang parking kat jalan...pastu ada gerai....ktorang pon berenti...rupanya ada downtown kat kawasan kedai Umai tuhh...memang lama dah ada ehhh....coz aku baru tauuu...hehhehehe..




Ktorang melepak sekejap kat situ...sambil minum air kelapa...sedap pulak melepak situ malam-malam...aku tengok jam dah 12.30 tengah malam...haaa....masa sesuai untuk bergerak ke destinasi seterusnya....kemana???? tunggu next entry yerr...hahahahah


to be continued....

25 comments:

  1. best kat sini.. macam-macam hado.. hihi..

    ReplyDelete
  2. xpnh thu lak ad downtown kt cni hehe

    ReplyDelete
  3. wah, bestnya jenjalan..nak ikut.. ;p

    ReplyDelete
  4. Wah putraja pun happening la sbb dah ada downtown...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi mcm xbape ramai org..mgkin sbb baru kot hihih

      Delete
  5. jalan2 malam ni best sbb tak panas.. hehehe

    ReplyDelete
  6. Bila sebut PUTRAJAYA... Mesti ingat kat someone... He He He....

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape..sape..sape..ohh..ada kekasih hati kat sana ehhh

      Delete
    2. ehh...sape2?? nampak x menyibuk....hahahah

      Delete
  7. saya pernah pergi ayer@8 tu.. tapi x banyak lagi kedai. x best lak. tapi yang bestnya kedai tudung tu! murah. and kualiti tudung dia bagus

    ReplyDelete
    Replies
    1. skg ni pon masih byk kosong lgi kedai2 kt situ

      Delete
  8. tengah malam buta pun sesak lagi Putrajaya ni..

    ReplyDelete
  9. jam 12.0 mlm masih di luar..kalau JM dah kroh...kkrohh..krohhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...kau rutin biasa mmg cenggitu pon...

      Delete
  10. sis pun x tahu ada downtown kat putrajaya ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...