Sunday 28 September 2014

MEE KOLOK...DI MANA NAK CARIK???

Assalammualaikum wbt...

Harini aku g jenjalan kt nilai...utk pe??? Adee laaaa...hehhehehheeh....len entry aku citer nape aku bersungguh nak g nilai harini....

Selepas selesai urusan aku tadi....aku ngan en suami pon berenti kat 1 gerai makan...nak tau nape ktorg berenti kt gerai tu???


Ape specialnye gerai ni??? Haaaaa...ktorg berenti coz dia jual mee kolok...aku baru tau kt situ de jual..punya laa selalu g situ tapi xpasan pon...kat mane???...gerai kt tepi jalan depan gate Giant Nilai...punya laa selama ni aku mencari kat mane leh beli mee kolok...skali kat tempat yang aku selalu pegi...hehehehehhe..ade gak yang tanya aku...macam mane nk makan mee kolok tuu??? Jawapan aku senang jer...ikut suka la nak makan macam mane...kalau aku..aku bubuh jer sup dia dalam mee tu ...makan macam mee sup....kan senangg...hehheheehe


Tadi aku bli 3 bungkus...1 bungkus RM4....sedap x??? Hmmmmm....bagi aku boleh laaa kalau nk melepas rindu nak makan mee kolok....coz mungkin aku dah penah makan yang lagi sedap kan so boleh laa nak cuba lagi...aku suka yg d goreng sikit..tp yg aku beli td bukan yg d goreng...tp xpe..janji leh makan...td aku bli air kelapa n air limau asam boi...1 cup RM2...bagi aku mahal laa skit..tp sebab dah haus..layan kan aje...sedap ke??? Cukup laa kalau aku kata stakat melepaskan haus.... korang paham kannnn... hehehehehehhe

So kalau korang rasa nak try makan mee kolok...leh laa beli kt gerai yang aku bagitau tuu...bagi yang dok berdekatan ngan nilai laa....jangan lupa untuk mencuba yer...hihihii...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...