Sunday 24 February 2013

MAJALAH…..????


Hari tu aku tgh kemas2 umah dan banyak gak laa brg2 yg aku dah lupuskan…dan aku jupe byk brg2 kenangan yg aku penah citer di sini .....

Aku saje letak aims 11S…nak tau naper?? Sbb aku punya 5S kt umah ni xpenah tercapai…so aku up kan lagi spya makin banyak laa aktiviti kemas umah yg akan aku buat pas ni…hahahahahhaha

Setelah mengemas buku2 dan majalah2 aku…aku tgk majalah aku menimbun gilerrr…penuh 1 tupperwae besarr….aku mmg melanggan majalah setiap bulan…antara majalah yg aku terima bulan2 ialah Anjung Seri, Jelita, Mami, Sedap dan Times…Cuma Times bkn bulanan tp mingguan…aku langgan majalah ni sejak 2011….tahun2 sebelum tu aku langgan jugak tp majalah lain…..tahun 2008 aku langgan Reader Digest…setahun gak laa aku langgan…pastu aku stop coz byk sgt promotion dan contest yg xmasuk akal…pastu aku langgan Newsweek dan Anjung Seri melalui ejen…dapat harga yg berbaloi….aku langgan 2 tahun…lebih kurang RM800…habis jer langgan 2tahun aku langgan pakej yg ade skg…Kalau xsilap aku setahun dalam 500++ dapat 5majalah…dapat claim tok cukai….






Bila dh de byk majalah maka majalah yg aku dh baca ni makin byk lak…so skg aku tgk pkir per aku nk wat ngn majalah2 nih….kecuali majalah Sedap coz de byk resepi dlm tu aku igt nk kumpul….kalau korang de cadangan…di alu-alukan….buat masa skg majalah tu aku simpan dalam bekas plastic lu…pape nti korang rogerrr laa yerrrr…

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...