Friday 15 February 2013

DETERGENT YANG BERBALOI....

Minggu lepas aku g amik detergent and softner kt member...budak2 opis aku tumpang pesan skali...ini bukan kali pertama aku order tok detergent...dengan harga RM35 tok 10 liter pada aku amat lah berbaloi...coz sepanjang pengalaman ktorg pakai detergent ni...hasilnye memang wangiiiiiiiiiii gilerrrr.....detergent ni de 4 kaler...biru, pink, purple n kuning.... mmg pekat gilerrr...budak2 opis aku yg dh pakai yg kaler biru kata...."tak yah letak softner pon dh wangi"...hehehehhehe...tp aku suka pakai yg warna pink...coz bau nye mmg wangi...xyah letak softner dah...next time aku nk try purple plak...coz hrtu member aku tu bagi bau yg purple tuh...wangi mcm bau downy purple...


4 kaler pilihan....murah jer RM35/10 liter
Member aku tuh bukan sekadar jual detergent jer tp byk gak laa brg2 dia jual....ini dia senarai brg dan harga nya skali tok kuantiti 10 liter....

Sabun Pencuci Pakaian
- Biru Dynamo
- Pink Blossom
- Ungu Lavender
- Kuning Lemon

RM 35
Softner
-      Pink Floral
-      Biru Fresh

RM 35
P-Lotion
RM 45
Clorox
RM 30
Sabun Handwash
RM 40
Pencuci Lantai
RM 40
Glass Cleaner
RM 35
Dettol
RM 45
Pencuci Tandas
RM 38
Pencuci Mangkuk Jamban
RM 35
Pencuci Pinggan Mangkuk
RM 28

Kalau u all rs nk order....boleh laa email chigusa_pl@yahoo.co.uk or pm aku kt FB...sekadar tolong member berniaga....hehehehehehehe





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...