Thursday 14 February 2013

AKHIRNYEEEEEEEEEEEEE.....

Dulu aku penah meluahkan perasaan mengenai selfinking stamp di sini

Sampai aku sound budak yg jaga tu tuk siapkan dalam 3 hari...punya laaa bengang masa tuhhh...masakan tidak (amboi bahasa..hahahahha) aku punya staf lg lambat masuk dari aku dh dapat..aku punya xlepas lgi...dan seperti yg dia janjikan (sepatutnya 3 hari tapi dkt 2 minggu gak bru siap) sebelum CNY hritu benda tu dah siap....




Ini laa hasil yg aku tunggu setahun.....ni bru mintak stamp dh amik msa setahun....agak2 kalau aku mintak camera DLSR (demand laa pulokkk)...mesti makan bertahun gak aku rsa.....tp xpelaa..jnji yg aku mintak dh ade...so aku x perlu nk bising2 lg dah.....dan keje kena mantap...ade sesape nk mntak aku sahkan dokumen???? meh laa....aku dh de stamp dah nihhhh.............nge nge nge





2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...