Wednesday 9 January 2013

PATUT KERRRR??????



Kalau aku cakap banyak kali kang kata aku banyak songeh lak...tapi kalau aku tak tanya...kang kata "naper tak follow up?" Serba salah....kalau ikutkan hati aku nih malas nak deal kat depa tuhh...tapi per kan daya...aku terpaksa jugak....mesti korang tertanya2 kan....benda apa yang aku membebel nihh...

Alkisah..aku mintak 1 benda yang simple jerrr...kat HQ....dan aku tak sangka benda tu amik masa hampir setahun...aku mintak by phone dia suh email...aku dah email bulan Mac tahun lepas....ni dah bulan Januari 2013....pon tak dapat lagi...rasanya dah banyak kali aku tepon...jawapan nya masih sama "vendor tak hantar lagi"..mak aihhhhhh....aku bknnye mintak belikan ipad ke, rantai emas ker, mesin basuh ker aper....aku cuma mintak "SELF INKING STAMP"....


benda alah ni pon payah nak dapat......seksanyaaaaaaaaaaaa
Aku  bukan mintak 100 atau 10,000 unit...aku mintak 1 jer....SATU....ker sebab aku mintak 1 yang menyebabkan vendor tu malas nak wat...aku ingat nak wat sendiri jerr...tapi dia kata tak leh claim....last2 aku wat sendiri jerr...malas nak claim...kalau bukan disebabkan benda ni perlu untuk aku wat keje....tak de nyee aku hingin nak mintak...rasa macam jadi peminta sedekah jerrr nak mintak benda ni...macam laa susah sangat nak wat...bersepah kedai yang boleh wat...agaknya benda ni dah sama taraf ngan smartphone or gadget2 canggih kot..tu yang payah sangat nak dapat....ker benda ni spesis yang hampir pupus.....huhuhuhuhuuuhuhhuuhh

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...