Sunday 6 January 2013

MY 1ST DURIAN CREPE....


haaaaaaaaaaaa......jangan tak percayaaaa yeeerrr.....ni laa rupa durian crepe hasil percubaan pertama aku.....cutee kannnn....hahhahahahahahahaha....balik dari menyoping semalam...aku mintak en suami singgah kat tempat jual durian kat pekan lama salak...tak jauh dari fly over IPD Sepang....Durian D24...sekilo RM8...so amik 3 biji...dalam RM31....tapi akak yang jual tu offer...amik sebijik g...bayar RM40....ni bukan kali pertama beli dengan akak ni...haritu pon beli dari dia gak...buah nyee memang best gilerrrrr.....pergggghhhhh.....

Satu hari ni aku wat durian crepe...so dapat laaa dalam 18 bijik....comel2 jer aku wat....hehehheehhe...tapi 1st time wat macam2 laa kekurangan nyerr....tapi aku tetap puas ati dengan hasilnyee....mengagumkan....hahahhahaahahahahah

Sebenarnya dah lama dan wat...tapi memandangkan non-diary whipping cream susah sangat nak dapat area aku nih...sama ada aku tak tau kat mana nak jual atau pon memang benda tu susah di carik...banyak kali aku pegi kat kedai jual peralatan baking...pon masih mengecewakan......23 Disember yang lepas aku pegi KL untuk kenduri kawin member....aku gunakan peluang yang ada untuk mencari benda alah tersebut..aku singgah kat Hero Supermarket kat area Wangsa Maju.....nahhhhhhhhhh kooooo......banyak gilerrrrr....so aku pon rembat 3 pek....haaaaaaaaaaaaaaaa....puas ati akuuuuuuu....hahhahahahaha....

Tapi balik tu aku tak sempat nak buat coz aku kena balik Kuching melawat Ayahanda terchenta...maka hari ni jer aku ada peluang untuk wat....so Alhamdulillahhhhh...jadi gakkkk.....


Ni untuk tatapan koranggggg yerr.....tengokkk jerrr tauuuuu....hahahahahaahahaahha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...