Friday 4 January 2013

MAXIS OR DIGI????


OR


Masa pegi Alamanda tadi aku temankan kawan aku......PeyG..pegi kedai Digi...dia nak tukar plan Digi dia...sambil tunggu dia...aku pon belek2 laa brosur yang ada....tetibaa...aku terkesima dengan dengan plan yang ditawarkan oleh Digi....MURAHHHHH WOOOOOOO......dan tetiba aku rasa terdetik hati nak tukar maxis ke Digi.....macam besttttttt jerrrrrr.....

Aku jadi pelanggan maxis mula dari tahun 2002....masa tu aku tengah blaja gi...maknanya dah lebih sepuloh tahun dah....masa tu aku pakai prepaid lagi...hotlink...aku ingat gi harga simpek kad dia...RM88...skang aku tengok murah giler...tak sampai sepuloh hengget pon...asal-asalnya aku memang pakai TMTouch masa tu...tp memandangkan aku kena tuka kolej dan kolej baru tu coverage TMTouch macam haremmmmmm so aku pon tuka operator...amik hotlink..memandangkan coverage dia memang terbaekkkkk...semenjak itu aku tak tuka operator..cuma aku tuka ke postpaid selepas aku keje...memudahkan aku supaya tak perlu nak risau kredit habis...kebetulan plak keje aku ni selalu keluar dari opis....so perlukan komunikasi melalui tepon yang kerap....

Semenjak aku jadi pelanggan setia maxis nih...aku  hanya penah rasa dapat buat panggilan percuma bila time besday...tu pon dia bagi 1 hari tuuu jerrrrr....tu bukan alasan aku nak tuka laa...alasan yang konkrit ialah pakej yang ditawarkan adalah mahal...nak kata servis tahap kelas dewa tak jugak...coz kadang2 nak surf tenet memang semput laaa nak loading....jap 3G...jap GPRS...jap EDGE....hangin tol....tiap2 bulan aku kena bayar RM8+.++....kalu tengok pakej Digi RM6+.++....banyak gak beza kannnnnnn....duittttt tuuuuuu....so
nak tukar kerrr takkk ehhhhhhhhhh......hmmmmmm...kena wat solat istikharah dulu nehh....hehehehehehhehehe.....korang rasa???? ok tak idea aku????

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...