Saturday 12 January 2013

KAIN OH KAIN.....

Pagi tadi aku n en suami g kat Nilai...biasalaa membeli dan membelah....lepas beli kami belah...korang nak tau aku beli aperr??? hehhehehehehe...ape lagi aku beli kain pasang laaaa....korang nak tak??? Aku kalu membeli memang tak hingat donia.....terlebih laa pulokkkkk.....kalau korang nak aku jual murah jerrrr...yelaaa aku mana mampu beli kain yang mahal2....ni laa kain standard tok aku..selesa dan tidak menggatalkan aku bila pakai....hehehehehehehe


RM65.00......sebelah kiri tok baju sebelah kanan tok kain.....kain lembut (bukan cotton) dan senang utk iron
 (SOLD TO  WAIDA)

RM60.00......warna coklat bukan cotton....cantekkkkkkkkkkkkkk (SOLD TO  TINA)

RM50.00......kain lembut...(bukan cotton)

RM50.00....kain lembut dan bukan cotton...

RM85.....kain lembut dan bukan cotton

RM50.00....kain lembut bukan cotton  (SOLD TO  WAIDA)

RM65.00......sebelah kanan tok baju sebelah kiri tok kain.....kain lembut (bukan cotton) dan senang utk iron
Haaaaaaaaaaa.....chantek kannnnnn....aku jual sama harga aku beli tadi....sape nak bagitau cepat yeeee....tapi kalu korang mintak aku pos kena tambah duit pos skali laa yeee.....hehehehheehehehehe...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...